fredag 12 april 2024

Som en rad av Annika Norlin




Jag vet inte om det är lukten av vår, eller vad? Men nu snurrar Annika Norlins rader igen. Det känns även som att Maxidas nyaste kommer varvas. Om jag tänker efter så är nog mina spellistor just nu ganska mycket som vädret i april. 

I slutet av månaden ska jag åka på trädgårdsmässa med en vän. Hon som fick mig att börja odla. Massor av längt. Glad för att jag lär mig spara energi så att jag också vågar säga ja till saker som jag vill. En annan sak som jag ser fram emot är att plocka fram elcykeln. I fjol blev det ett mellanår. Men som den har burit mig. Kanske blir det premiär i helgen. 

Hur som helst kommer jag nog aldrig sluta stå med rumpan i vädret intill eller i en vattenpöl. Även om jag numera är halvvägs till 90 :)  
 






Inga kommentarer: