fredag 16 mars 2012

Några minuter

Vid havet.


Förra helgen var vi hem till pappa. 
Det blev en del mys inne och en del skrik framför skidskyttet. 

Jag puttade vagnen efter skoterspåren, följde spåren till Gråbolandet och havet.
Fotograferade en stund och tänkte på hur många timmar som jag tränat efter stigen vid stranden.

Jag minns när familjen packade väskan med fika för en stunds mys i det fria. 
Men det var inte bara vi som ville vara ute.  
Det ville också miljontals myggor som just hade kläckts. 
Den gången fick fikat följa med hem igen. 

Så är det helg igen. 
Jag är fortfarande sliten efter förra veckans sjuka. 
Är det någon som kan skicka mig lite extra energi så blir jag glad. 





Helgkramar!


3 kommentarer:

Breve Leonardo sa...

[Até aos ventos,

aos sopros do mundo,
resistem os mais frágeis desenhos da semente!]

Excelente Trabalho!


Leonardo B.

Fjällripan sa...

Underbara bilder från havet!!

Skickar lite extraenergi, pepparpeppar så har vi klarat oss otroligt bra den här vintern...men så ska man aldrig säja...;)

Trevlig helg på dej!

Tant Grön sa...

Vilka härliga bilder! Hoppas du har kunnat samla energi under helgen!