måndag 10 oktober 2016

Energidipp

Det är tiden när allt blir mörkare och mörkare. 
Träden tappar fler och fler löv och blir så där sårbart vackra. 
Har ni sett hur björkarna ser ut?
De där som tappat sina löv?

Efter en period med mycket fotografering och mer träning än vanligt sjunker nu energin. 

Cykelprojektet håller i alla fall i sig. 
Och sen den 22 augusti har jag cyklat 33 dagar (om jag räknat rätt) 
Nu cyklar jag först och främst oktober ut och lite till.
För att uppnå 50 dagar. 

För att hålla energin uppe har jag en fin weekendtripp inplanerad och lite annat kul före. 

Jag är dessutom nybliven hockeymorsa. 
Hockeymorsa, ja det känns överraskande bra. 
Junior är glad och det gör mig glad.
Världen är full av tappade hakar- och den här gången är det nog min som flugit längst. 



Dance with me

Passing trees 

Shine on me 

Inga kommentarer: