måndag 19 september 2016

Små steg mot större kliv

Ibland känns det som att jag fastnat där jag står. Därför har jag gett mig några små privata utmaningar för miljön och mig. Jag berättar om dem här för att jag tänker att det kanske hjälper mig att förverkliga dem. I stora drag handlar det om:

°TRÄNINGSMÅL: Ett längre träningsmål till augusti 2017
°KONSUMTION: En utmaning på klädfronten 
°MILJÖ: Att välja bort bilen oftare- just nu är det cykeln som tar mig till jobbet och barnen till förskolan. 
°LÄSPROJEKT: Två böcker i månaden 

Sen tänker jag mig ett °KREATIVT mål och en °MOBIL utmaningMer °BUS med barnen och att °VÅGA MER. Men jag vet inte riktigt hur målen ska se ut ännu. 

Okej, jag tänker kanske högt. Men låt gå/låt stå!



In the forest where happiness are


Gather together


Be your own hero

Inga kommentarer: