söndag 30 september 2012

Fototriss svartvitt

Veckans fototriss har temat svartvitt. 




 Dagarna och timmarna rullar iväg. 
Fotograferandet är avkopplande.
Men ibland är det svårt att ta sig tid med allt annat som ska hinnas.
Därför är det skönt med fototriss och en fotoutmaning per vecka. 
 Sen är det kul att surfa runt en stund och hitta nya fotofavoriter. 
Oftast hinner jag inte runt och titta på alla bilderna.
Men efterhand så hittar jag återkommande och nya favoriter.
Kanske du också om du kollar in ?

19 kommentarer:

Stare Ström sa...

Inga löv kvar på björken. Höst och vinter närmar sig. Fina bilder.

Eva Trillian sa...

Den här gillar jag :) Björken i centrum. Finns det ett vackra träd? Och bilder med nakna grenar nästan i silhuett ... Fint trissat!

Åke sa...

Fin tråd i din triss :) Björkar är verkligen vackra!

Maria sa...

Fin svartvit triss!
Ha en bra dag!

Marit Johansson sa...

Ja det är inte lätt att hinna med allt som man vill, fina bilder!

Anonym sa...

Finstämda kompositioner, så rätt i svartvitt! :)

Anonym sa...

Andra bilden är min favorit i din fina triss

madelein - sexbarnsmamma sa...

Vackra bilder!!

Miranda sa...

Livet kan verkligen vara svart vit...Det har strulat på många sätt i höst, men i helgen vände det :) Kolla in min sida!

ZielonaMila sa...

Nice climatic photographs. I am greeting

Fjällripan sa...

Finfina svartvita bilder! Ja det är ju kul att vara med i olika utmaningar, men det har blivit lite av det för mej på sistone...

ha det gott!

strandskatan sa...

Snyggt! Gillar din konvertering :)
Hälsningar Halina

Mona Brännmark sa...

Hoppas ni är friska nu. Länge sedan vi såg dig och Algot :)

- Yvonaut -
Das sind Raphael und Yvonne
sa...

Hey Sandra
Nice pictures!
Have a nice week
Yvonne & Raphael

Miranda sa...

Livet är lite svart vit för mig just nu....har ingen lust med nåt :-/ Kan det vara höstens mörka dagar?

Miranda sa...

Saknar dina inlägg! Tittar in för att önska dig en trevlig helg ♥

Miranda sa...

Tittar in för att önska dig en underbar 2:a advent!

Miranda sa...

Har inte varit inne på din sida på lääääänge ser jag (= Vilka underbara bilder! Hoppas att du är kry nu! Ha en fin söndag, kram!

Maria sa...

Björkar är ju så snygga och perfekta på temat!